Sunny day!

Hej hopp
har legat halva dagarna i solen denna vecka förutom idag då jag kände att jag inte ville bränna mig mer:P Men Erika Ringde och sa att hon ville till stranden så det blir väl en sväng dit.
Imorgon har jag väntat 14 dagar på min bikini som skulle ta två dagar.. Är så sur på Nelly nu! Har mailat och frågat och de säger jag ska vänta i två veckor så då gör jag väl det då... Sen är det ju klart min storlek inte finns kvar heller är inte livet underbart?! grrr
Idag har jag i alla fall gjort lite nytta. Var inne i stan med mamma och fixade pass till mig så nu är det bara spruta mot hepatit A och B och hämta passet så är jag redo för turkiet!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0