I was here for a moment and then I was gone

Hej bloggen
Idag har det inte hänt så mycket har mest varit inne sen var jag och handla lite mat. Har läst kissies blogg idag. Hon är ju hur liten som helst. Hon skriver väldigt mycket om mat eller det hon äter/inte vill äta på grund av hur mkt kalorier det innehålelr typ. Barnmat är en av sakerna hon äter. det kan inte vara hälsosamt eller roligt. Idag är första riktiga dagen på mina två första veckor och har varit väldigt duktig måste jag säga då jag har väldigt svårt att gå i affärer utan att handla onödiga saker:)
Imorgon väntar ännu en dag och det är kåren en sväng imorgon och köra lite Twister.  Imorgon är det tre veckor till jag åker hem i en vecka ungefär:D Ska bli jätte skönt att få åka hem och träffa familjen lite:)

Kan ju säga med att jag är riktigt trött på att vara sjuk nu! Jag vill iväg och träna! om jag mår bra imorgon ska jag försöka gå på en promenad i alla fall så jag kommer ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0