Tell the devil I said hey when you get back to where you're from

Tisdag idag och har varit rätt duktigt idag^^ Började med basgrupp vid halv nio slutade kanske halv tio och då var det vidare till gymmet för lite hårdträning inför sommaren.
Jag gick hem och lämna gymsakerna och gav mig ut på powerwalk och posta lite brev till försäkringskassan och ett eventuellt sommarjobb(hoppas hoppas hoppas). På vägen hem handla jag lite mat så gjorde jag fläskytterfilé med svampsås och ris när jag kom hem mums mums.

Imorgon blir det promenad med Snövit innan hon ska till praktiken förhoppningsvis och resten av dagen blir att läsa ut våran sjukt tråkiga bok om sjuksköterska med uppdrag att leda. YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0