I like to be a part of the world around you

Idag är ingen bra dag, Känner mig så sjukt opepp på allt. Har ingen motivation till att plugga, ingen lust att ta examen förutom att få in lite egna pengar. Men kommer sakna livet jag har levt de senaste två åren. Har i och för sig nästan ett år kvar så kanske hinner tröttna vad vet jag.
Har i alla fall sökt två sommarjobb idag. Ska på intervju när jag är hemma över påsk så det ska bli kul. Hoppas bara jag får ett jobb överhuvudtaget. Då blir det solsemester med Molina veckan innan nollningen! Så där har man något att se fram emot. Måste bara försöka få i gång träningen igen så man kan åka dit utan dåligt samvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0