Big head

Hallojsan!
Har varit dålig på att skriva ett par dagar men det har varit fullt upp och nu har jag börjat min vecka på akuten med. Känns både bra och dåligt. Känner ju inte riktigt jag vill jobba på akuten så då blir det jobbigare att vara där. Men en dag avklarad och tre kvar! Hade dagen idag och har kvällen imorgon så ska nog gå bra då har jag gjort hälften med så hoppas det blir bättre. Ska gå två dagar på medicin och två dagar på kirurgen och jag längtar till kirurgsidan är det är ju det jag tycker är intressant. Har sån ångest för att det snart är examen om jag ska vara ärlig. Vad ska jag göra sen lixom? lär inte få jobb här så måste söka på någon annan ort och vad händer då med R och mig? Så många frågor och så få svar:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0