I'm sorry

Förlåt förlåt förlåt för att jag varit riktigt dålig på att uppdatera! Hade praktik på akuten här i karlskrona förra veckan och det gick väl bra, fick inte göra så mycket. Fick dock vara med när de sydde några gånger.
Denna veckan ahr gått ut på att komma igång med akutmedicinen som vi har tenta på den 1:a juni vilket känns sjukt för det är snart:O
Har skrivit om syra basbalansen och vätskebalansen tidigare i veckan så idag har jag skrivit om skallskador och lite om A,B,C systemet så har skrivit 8 sidor på datorn så känner mig lite duktig faktiskt;)
Idag ska jag gå över till mr brown/bulten och vara lite social när de ska festa eftersom jag hade en vääääääääääldigt trevlig lördag så är jag inte det minsta sugen på att dricka utan jag sparar mig till lördag plus att jag ska iväg och träna imorgon å då ska man inte druckit alkohol dagen innan vet ni väl;)
Hur det har gått för mig i kampen mot mina överflödiga kilon kan jag ju bara säga att det inte gått så bra står still... Har dock inte tränat ordentligt sedan jag var hemma i hölö men nu när jag har "lugnt" i skolan(dvs. inte så många schemalagda lektioner) så ska jag ta mig i kragen och köra hårt!
Tror dessutom det ska komma en lite sak till mig med posten imorgon som jag ska visa för er!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0