Mitt hjärta blöder

Hejhopp
Har suttit halva dagen i skolan precis som igår fast idag var ingen basgrupp så det var skönt! Ska sätta mig en stund imorgon oxå. Imorgon trillar csn in och förhoppningsvis sakerna som ska skickas till Karlskrona^^ Ska bli jätte roligt:) Dock känns det bajs att behöva betala typ 700 till radiotjänst för att en av deras arbetare sa till mig jag inte skulle betala....IDIOT!
Så nu står jag här med en räkning på 700 ish och csn på 4000 bara...YAY. Imorgon ska jag även beställa min examensklänning!!!! Vill så gärna visa men ska försöka hålla mig faktiskt;)
Ska kolla hårfärg imorrn med. ska ju göra det ljusare brun nu så ska lägga i lite ljusa slingor. Ska även boka resa hem så det ska bli skönt!:) Alla pengar kommer verkligen försvinna denna månad:( BLÄÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: Vansterwiki

Säg upp TV-licensen. De har lurat dig på pengar så nu är det tid att luras tillbaks. Det är inte svårare än att du ringer och säger att sålt din TV. Du behöver ju pengar till mat nu när de snodde dig på en massa pengar och TV var det minst viktiga du hade att sälja. Jag har inte betalt på 18 år så nog ska du kunna ljuga lite i telefon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0