Money

Hallå där
Känner mig inte alls på topp just nu.. Har suttit och kollat på min ekonomi denna månaden och känns bajs.. Har betalat alla räkningar fast det är bara en som inte dragits och det är en fet mobilräkning.. Känns som jag är fattig som F*n. Ska dock bara köpa mat för inte ens två veckor sen åker jag hemhem så behöver väl egentligen inte så mycket pengar.
Jag vet att jag inte borde säga detta nu men skulle vilja ha ett par högklackat som är bekväma och har sett ett par som fått bra omdöme från många. Men kommer ju inte ha råd att köpa dem men önska kan man väl göra...
Zhob SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Dessa är budgetversionen från Nelly och kostar 399 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0