Tindrar som en stjärna

Hej bloggen!
I tisdags kom mina päron hit efter att ha varit i Paris och Tyskland en sväng. Vi har varit och gjort en del mest umgåtts men vi åkte även till Ronneby och brunnsparken som är så jäkla fin! Ska visa lite bilder jag tog senare. Såg även att änderna har fått sina bebisar nu:) De är så söta<3
På kvällen gick vi och åt på nivå vilket var mysigt och super gott! Idag åkte de hem igen. Det är verkligen det värsta med att de kommer på besök för jag blir alltid lika ledsen när de åker igen:(
Men åker snart hem så det gör inte så mycket!:) Hemresan är planerad den 6:e Juni så det ska bli skönt att få komma hem!:)
Denna sommaren ska bli allt som inte förra blev speciellt eftersom jag hoppas att mamma ska få vara kvar hemma och inte på sjukhus denna sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0