You are my heaven

Halloj
Helgen har varit rätt lugn. Var på kåren i lördags och hade rätt roligt och inte alls så onykter heller för den delen. Följde Linné hem då han inte var lika nykter, fick även sällskap av mr brownie^^ Igår gick jag till R och tänkte träna idag men har fortfarande sjuk träningsvärk så får vänta till imorgon tror jag^^ Ska däremot gå en promenad med Linné efter/före mötet ikväll. Imorgon bitti ska jag köra powerwalk innan skolan tänkte jag. Sen kommer mamma och pappa på onsdag eller torsdag så det ska bli roligt:)
Har btw inte fått mitt paket på posten än så jag har inte glömt bort att visa;) Däremot fick jag någe annat på posten idag:D Ett vykort från mamma och pappa från paris och ett brev med lite rabatter på lindex så ska bara vänta in min vara så ska det användas;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0