"True love is a friendship set on fire"

Hallå bloggen
I helgen har det varit en del chill och lite fest men det har helt klart varit roligt. Nu väntar 4 dagar med praktik och sedan blir det Spiik innebandy hela nästa helg:) Ska bli super roligt:) Den 2a december kommer svaret på nationella tentan vi skrev i fredags men jag har inte så mycket förväntningar på den om jag ska vara ärlig. Vet hur det gick. Snart har halva praktiken gått och det har gått sjukt fort:O

Kan ju lika gärna säga det här eftersom alla mina läsare ändå är vänner ish^^ Jag och Rickard har gjort slut och det var ett gemensamt beslut så det kunde inte slutat bättre. Ja nu vet ni det oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0