Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå

Hej hopp
Nu har mina päron åkt. Känns hemskt tomt men det har varit ett par underbara dagar hemma i Hölö och sedan med mamma och pappa här i Karlskrona. Men det är alltid lite vemodigt när de ska åka härifrån för jag brukar alltid känna mig tom efter. 
Vi har iaf fixat upp en del saker i lägenheten så nu är det rätt fint här. 
Tänkte visa hur fint det har blivit. Sista bilden är på mitt pyssel jag fixade med hemhemma. Blev riktigt bra tycker jag. Har faktiskt t.o.m gjort ramen med lite hjälp av pappsen^^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud va fin tavlan blev :) Och jag älskar det uttrycket!

2012-08-02 @ 02:06:21
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0