Ibland är den största kärleken att välja bort kärleken

 
Har haft lite julmys med mamma och pappa. Vi har ätit lite god mat och delat ut lite julklappar och fikat. Lämar kvar de mesta av julklapparna eftersom jag inte har något eget just nu. Nu börjar det känns lite att jag inte ska få fira jul med min fina familj. Jag är så glad att jag åtminstone ska få fira den med min fina Molina som känns som en del av min familj. Jag ser fram emot att få ge mina julklappar till henne bara för att se hennes reaktion. 
 
Har under dagen funderat en hel del på människor som påverkat mig. Jag blir fundersam på hur livet skulle se ut om jag inte träffat dem och om jag inte vågat ta steget att göra vissa saker som jag gjort. Utan min syster hade jag aldrig haft modet att flytta till Karlskrona och lämna min trygga tillvaro, och hade det inte varit för att mitt ex och jag gjort slut hade jag inte heller flyttat. Om jag inte gjort det hade jag aldrig träffat Molina eller en hel del andra personer som påverkat mitt liv. Vilket i sin tur lett till att jag inte flyttat till Malmö och fått ett så bra jobb som jag har. Allting händer verkligen av en anledning men det är bara jag som bestämmer vad jag ska göra med valen jag har och vart jag låter vägen ta mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0