Free fallin'

Tycker det är så svårt att få ur sig vad man känner och funderar ibland så idag får bloggen gå till att försöka lätta lite på hjärtat:P Mitt huvud bara snurrar idag. Tankarna går till både skolan och livet utöver det.
Alla vet ju att man ska lita på sin magkänsla men min säger två olika saker. Börjar bli sjukt nervös inför tisdag nu då vi kommer få ett hum om vi kommer bli goskända eller ej. Visst det är inget som är säkert men skulle vi få massor med kompletteringar så är man kanske mer beredd på ett underkänt.
Om två veckor sitter jag på flyg/buss på väg hem till Stockholm för första gången detta år. Då har praktiken precis börjat och jag måste ta ledigt direkt. Kommer bli riktigt jobbigt.
I juni flyttar Molina till Malmö och det känns riktigt tufft. Känns som jag blir helt ensam kvar här i stan:/
Känns faktiskt lite bättre att ha fått ur sig lite tankar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0