That don't impress me much!

Min enda lediga dag denna vecka spenderades med sovmorgon till nio, underbart! Har tagit mig en springtur och en sväng på stan efter det. Nu är det så att jag blir av med lägenheten den 3e december ska jag vara ute, vilket betyder, ingen dubbelhyra! Woho! Så nästa vecka antingen på tisdag eller lördag så flyttar jag mina saker ner till Malmö! Antingen till ett förråd eller till en lägenhet, beror lite på hur saker utvecklas nu. Ska bli skönt när allt är klart! Nu väntar jag på frugan så ska vi åka och laga bilen innan det är tillbaka till soffan och mysa hela kvällen medan hon ska ut och träffa en kompis. Jag är typ gift med min bästa kompis, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0