Be careful with your words. Once they are spoken, they can only be forgiven, not forgotten

 
 
 
Hallå bloggen
Har haft en relativt lugn dag, tränade på eftermiddagen, sprang en del för att utmana mig själv lite, det gick väl sisådär men jag är stolt över mig själv ändå.
Imorgo är det dags för träning  igen och tänkte faktiskt gå till gymmet på morgonen så det är avklarat sen. Jag ser väldigt mycket fram emot söndag/måndag när det är dags för första mätning/vägningen efter jag började. Idag kände jag verkligen för att mysa ner mig framför tvn med B&J men icke tog en hårt träningspass och sedan knäckemacka, woho!
Har ju inte sagt här att jag ska på jobbintervju i skåne i veckan vilket innebär att jag åker till molina på lördagkväll eller söndag och är med henne fram till dess.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0