Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the qiuet voice at the end of the day saying; I'll try again tomorrow

 
 
 
Mina kvargpannkakor blev rätt goda faktiskt! Eller mina och mina följde ju ett recept, dock suger jag på att göra pannkakor de blev rätt tjocka hehe men sånt händer. 
Jag borde verkligen ta och hämta upp min väska och börja packa men jag har ingen ork. Skulle egentligen vilja sätta i hörlurarna och ge mig ut på en skogspromenad och se hur fint det är ute nu. Men borde verkligen städa och vika tvätt. Imorgo åker jag till Skåne och Molina ett par dagar bara + gå på arbetsintervju. 
Jag längat till vintern, snö och tända ljus. Tofflor och tjocka jackor och jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0