Fitnessfighten/kick-start

Okej det var så väldigt längesen som jag var så här stolt över mig själv! Jag har klarat mina två viktigaste mål, och denna månaden har jag dessutom gjort det som jag försökt med i två år, ändrat min livsstil! Har fitnessfighten/kick-start att tacka för det! Mina bäst investerade pengar på väääääääldigt länge!
 
På 25 dagar har jag:
  • Gått ner 3,5 kg.
  • Förlorat 5 cm i midjan.
  • Förlorat 2 cm från vardera lår.
och vet ni vad jag har aldrig känt mig mer awesome! Som jag ser ut nu har jag nog inte gjort sen jag började gymnasiet fast jag har mer muskler nu ;) 
Ikväll kommer iaf fridolajn och ska bo här i helgen under fiat, woho! Ska göra den här sista helgen i kalrkskrona till en sjukt minnesvärd helg!

Kommentarer
Postat av: Frida

'wooooooopwooooop!!!

2012-10-26 @ 03:49:46
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0