I'm a girl who usually laugh at her mistakes, so exuse me if I laugh in your face

 
 
Hej alla glada!
Har varit lite dålig på att skriva här, har haft lite annat för mig plus att mitt internet har legat nere. Har inte skrivit det här men jag har blivit erbjuden jobb i Skåne! Känns så sjukt underbart! Nu ska jag bara hitta en lägenhet men tills dess får jag bo hos Molina är det sagt. Så nu är det bara jag, Molina och alla skåningar, hehe ;)
Ikväll är det lite partaj så jag ska gå ut och vara lite social fast nykter dårå. 
 
Längtar lite till på måndag då det är invägning+ mätning. Känns som att det inte händer någonting förutom att kroppen blir starkare okej det är också bra men jag vill ju att det ska synas lite med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0