There is a reason why I am the way I am

Jag är trött på att ha människor i mitt liv som gör mig mer ledsen än glad. Visst det är så lätt att säga att man ska ta avstånd från sådana människor men det är så svårt att göra, kanske handlar det om att vi är rädda för att säga hejdå?
 
Alla människor går igenom olika saker i sitt liv som påverkar oss positivt och negativt och de är dessa saker som formar oss till vem vi är. Men vad gör man när vissa händelser gör oss till en person vi inte vill vara? 
Jag vill inte vara den här tjejen som alltid tror det värsta om någon tills motsatsen är bevisad. Jag vill kunna lita på människor utan att hela tiden vara livrädd att bli sviken och sårad. 
Jag ser flytten till skåne som en möjlighet att börja om, försöka se allting som format mig som något positivt.
 
"Jag tänker le som om jag aldrig gråtit förr, jag ska slåss som om jag aldrig förlorat någonting, älska precis som om jag aldrig blivit sårad förr och leva som om jag skulle dö imorgon."
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0