I won't give my heart to anyone but if you're brave enough you can try to steal it

 
 
Sa ju att jag inte skulle kunna hålla mig så länge med att skriva. Nu har jag bokat resan hem igen längtar tillbaka en del och kunna reda ut saker men även att börja med mitt nya tränings- och kostschemat. Det var lite skoj att jag lyckades få med både min syster och en kompis på det denna månaden, vilket är bra då peppar man varandra lite. Är riktigt taggad inför den kommande månaden och för att få se resultaten! 
Igår var jag hos frissan och bad henne förändra mig lite och jag vet inte riktigt om jag är helt nöjd, tycker inte riktigt detta passar mig riktigt men vi får väl se vad folk säger när de ser mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0