When I text you it means I miss you. When I don't text you it means I'm waiting for you to miss me.

 
 
 
Söndag idag då, sista dagen innan det är dags för hårdträning och strikt kost. Äntligen! Längtar dock hem för att kunna få in rutinerna ordentligt och ha tillgång till gymmet. Men träningen ska gå att göra hemma med men känns bättre att gå till gymmet och svettas lite.

När jag kommer hem ska jag dessutom umgås med fina fladdie och kolla SoA (Sons of anarchy) han ska äta B&J medan jag får äta en frukt eller något liknande :P Måste säga att den här människan är en av de finaste och bästa människorna jag träffat. Jag är lyckligt lottad som har honom och andra fina människor i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0