Do whatever makes you happy

 Sjuk dag tre. Orkar inte göra någonting fysisk ansträngade. Har endast tagit mig till och frånn köket idag. Sover bort hela dagarna och låter som en kråka och känner mig ungefär så med. 
Känner att jag vill ha en förändring med mitt utseende, kanske en ny frisyr eller en ny hårfärg t.om. Jag vetbara inte exakt hur jag vill förändra. Det sägs ju att en skönhet klär i allt och på tal om sköhet så försökte jag googla lite kändisar och hittade en bild på Rachel McAdams, där har vi en riktig skönhet som passar i allt! Sjukt vacker är hon i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: Guppy

Satt igår och såg filmen Notebook med henne i. Håller med dig. Hade jag gillat tjejer som jag gillar killar så...

2013-02-21 @ 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0