The journey waits for no one

Tänkte berätta lite om det där "sandpappret" som tar bort hår på benen.Testade igår och shit vad len huden blev och mycket av håret försvann! Däremot så framåt kvällen kändes huden nästan solbränd, ni vet den där brännande känslan och sen när täcket dras på huden.. Då var det rätt obehaligt men idag känns det nästan som vanligt igen. Däremot lär jag inte göra det för att ta bort hår utan mer för att få bort gammal hud och göra hudden 100 % lenare. 
Annars då jo jag har gjort dagens träningspass, har klarat springa halva rundan nu och det känns bra att man märker att konditionen blir bättre. Var väldigt slutkörd när jag kom hem dock. Snart ska jag och min träningsvärk bege oss mot jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0