In your face!

 Idag har jag gjort en hel del faktiskt, varit på banken och pratat bolån (MASSOR med vuxenpoäng på det!!) varit och fikat med Johan och sist men inte minst tränat. Jag borde nog inte träna eftersom jag fortfarande är sjuk men jag orkar inte vänta längre! Så nu är det slut på köttbullande och dags att bli slim och fit igen! 
Övrigt idag så kan jag bara säga att jag är sjukt nöjd med mig själv och jag är stark nog att våga vissa saker, stark nog att klara av att göra andra saker! Med risk för att låta sjukt ego så kan jag lugt säga att jag bevisat att jag är mer mogen och att jag bryr mig betydligt mer om andra än vad du gör! IN YOUR FACE!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0