To run away from you was all that I could do

 
Då var denna lediga dag nästan slut och imorgo väntar jobb igen, men det gör ingenting trivs så bra med mina kollegor. Har ju bara vikariat till slutet av april även om jag vill vara kvar längre men måste ju förbereda mig på att kanske vara tvungen att byta jobb. Så idag har jag lite motvilligt sökt nya jobb både i Sverige och Norge. Ska inte ta ut något i förskott så hoppas på att jag får vara kvar ett tag till. 
Annars idag har jag bara pysslat här hemma. Fiskat (eller ja diskmaskinen har;)), tvättat och haft mig i lägenheten. Skulle egentligen flytta men Molina blev sjuk så vi fick ställa in det tills vidare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0