Tears are the words your heart can't express.


Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu så kan ju uppdatera lite. Jag flyttade till Malmö 29e oktober och började mitt jobb på en medicin avdelning i Trelleborg. En vecka efter flytten var jag i Karlskrona och hälsade på kompisar och träffade där så klart min kärlek, Johan. Efter 6 månader av distansförhållande har jag fått ett jobb i Blekinge inom kommunen så nu ska jag flytta tillbaka till Karlskrona. ( jag vet det är komiskt) i mitten av augusti börjar mitt nya jobb och flytt vet jag inte exakt när det blir av. Ska i alla fall äntligen få bo nära Johan och flera av mina kompisar och ändå ha tid att hälsa på Molina i Malmö:>
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0