I got the eye of the tiger, the fighter, dancing through the fire

 
Hej bloggen!
Vet denna har varit mer eller mindre död ett tag men nu är det dags igen! Håller på att designar om den lite vilket jag inte är så bra på så det tar nog lite tid. Annars med mig då, jodå jag är numera bosatt i Karlskrona och har ett helt perfekt jobb som jag trivs jättebra med. 
Har varit i Malmö två helger i september och i oktober ska Molina komma till moi! :) 
Mycket har hänt i mitt liv sen sist, jag har gått ner 7 kilo och 6 cm i midjan och ca 3 cm på varje lår är riktigt stolt. Jag har hittat mina prioriteringar och vad jag själv vill göra och tänka på mig i första hand. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0